Imorgon!

Jag kommer genomgå en förändring imorgon vi lunchtiden och ni ska få se vad det är för förändring!;)
Ville bara berätta en kort om min dag idag.
Vaknade tidigt idag vid elva tiden och slevade i mig en skål med musli, sen messade jag Natalie och hon var i Örebro = måste ses!
Jag slängde på mig kläder och tog med mig mina gångstavar, jag skiter i om det är en pensionärgrej eller inte, för jag gillart!
Fikade med henne på ett uteställe och jag valde deras hemmagjorda glass, så mumsigt! solen gasade på oss.
Sen följde jag me henne för att vinka av henne , då hon for hemåt till dalarna:)
Spatserade runt på stan i et par timmar sen höll Mattias mig sällskap på hemvägen då jag powerwalkade ordentligt och Mattias sa han hade aldrig sett mig gå så fort haha:)
Blev lagomt svettig när jag kom hem och då satte vi igång med maten på en gång, falukorv i ugn med potatismos, mmmm!!
Ja sen stäa, bleka mattias hår och lite tvtittande nu är det redan snart dags för jobbet. Tiden går så fort..

Kommentarer
Postat av: joss

fin bild :)

2011-04-29 @ 10:25:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Bella

men upd då! Vill veta vad som har förändrat :)

2011-05-04 @ 15:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0