Ghost..

På sistone har jag känt av någon närvaro.. Ibland kan jag föreställa mig att en läbbig varelse (gollum från sagans ringen, ungefär) stormar in i lägenheten och kollar på mig när jag ligger i sängen eller attackerar mig när jag ligger i badet.

Eller så känner jag att enorm energi kommer och sköljer över mig, att dte finns nånting i närheten. Den vill inte mig något ont när det här händer mig men väldigt obehagligt..
Inbillar jag mig eller??
I en period drömde jag ofta om att jag tappar tänderna och blodet forsar ut och jag försöker helt desperat att få tillbaka dom. Tänderna låg i en hög på mina ihopkupade händer och jag satt på knäna och störtgrät med blod rinnande ur munnen.. Jag svettades lagomt mycket när jag vaknade ur drömmen..
Inbillar jag mig eller finns det någon är ute som försöker berä'tta något för mig....




Kommentarer
Postat av: Josannah

mm, sånt har jag upplevt jag med, men mest riktiga små folk, som är ca ½ meter hög, och går sakta till min ben, och iakttar mig.. Eller så..



Jag brukar på nätter gå upp för att kissa, så brukar jag ha ett oskriven regel, att aldrig titta tillbaka, när jag är färdig med toabesök så är det RAKT BUMS till sängen, titta inte bakom, känner du dig förföljd, spring gärna och skynda in till sängen och ligga nära pojkvännen för att känna trygg... Känner mig knäpp men det verkar kanske va ett normal beteende vi folk har, fast inte talar högt om detta?

2011-02-25 @ 21:31:19
URL: http://nightday.blogg.se/
Postat av: mallan

din dåre- det finns inga spöke!

men förstår dig- jag har fortfarande mina monster kring nattetiden, speciellt de under sängen och gubben i spegeln. plus gröna smet som blir till levande varelser inne i rören.

usch.

2011-02-27 @ 14:48:57
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/
Postat av: Bella

Men vad rolig att det är fler inlägg jag missat!

Det är nog övernaturlig, bara låt det vara. Lev livet som vanligt bara. :)

2011-02-27 @ 17:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0