skinny beautiful

Det finns många dagar då jag ser mina vänner och andra som är smala på kort och i mitt huvud dyker dessa tankar upp

* Varför är jag inte lika smal som dom

*Om jag blir smal kommer jag bli lika snygga som dom

* varför kan inte jag bara ta tag i vikten ordentligt för en skull

* varför ser jag ut så här

* jag kan inte ha det o det, det plagg för de skulle inte sitta bra på mig för jag är tjock

*  Mattias tycker säkert jag är tjock och mindre fin så fort jag ser någon snygg smal pratar med honom

* åh nej snart kommer sommaren igen, bikinin *ångest*

* varför är det så tråkigt och gör ont för mig att träna?

* Om jag blir lika smal då kommer jag bli snyggare och folk tycker detsamma

*  varför får jag dessa tankar? 

*  Jag är alltid den stora tjejen på kort när någon tar kort på mig och andra tillsammans


Skinny beautiful...

 

Kommentarer
Postat av: Jessie

du är inte ensam om att tänka så. :/ men, ang mattias så tänk på att han faktiskt är tillsammans med just dig :) och du är tamigjevlar snygg, mycket snyggare än benranglarna! Dom har ju noll att ta i. Jag tänkte.. Du får ont av att träna o vill gå ner i vikt? Testa lchf dieten jag äter? Mår så mycket bättre plus går ner utan att behöva röra på mig, promenader funkar bra..

2011-02-17 @ 05:49:08
Postat av: melodie

Kan bara säga, nej det är inte alltid snyggt att vara smal. Det är inte heller roligt. Det är en sak för mig som är ofrivilligt smal, jag tränar och äter för att gå upp i vikt istället. Jag brukar säga att jag är hellre överviktig än underviktig. :) Numera har jag normalvikt enligt bmi men det var sjukt svårt för mig.



SV: Jo, jag räknar kallt med att Bianca kan banga och så går hon med bara en menmen.. Det får bli så då ;)

2011-02-17 @ 10:58:16
URL: http://fyfansomna.blogg.se/
Postat av: Josannah

och du, det beror nog mest på att vi är påverkade av samhället. Om jag ska va ärlig så tycker jag faktiskt att du är grym vacker, och inte alls tjock. det ser jag dig inte sådan, "en tjocka älvan som har tur med att se bra ut", utan att du är otroligt vacker, Skinny beatiful är faktiskt inte sant alls, karlar föredrar faktiskt de som har volanger som du och jag har ;-)

2011-02-17 @ 13:03:19
URL: http://nightday.blogg.se/
Postat av: bea

bullshit tro mig... självklart är det enda skillnad m att va smal så är det lättare att hitta kläder, helt å klart ja men att bara smal är inte alltid snygg alla är olika några ser ful ut i smal å så tro miiiig! men självklart är det alltid bäst att vara lagom å vara hälsosamt :) å jag ogillar diet å så hoppas jag inte att du bröjar m det... onödigt vetande bara.

2011-02-17 @ 15:55:55
Postat av: mallan

herregud ja! har blivit mycket bättre på det, tänker inte lika mycket nu men det känns lite i bland när jag provar kläder o fotar tillsammans med alla smala. Men träna träna- det har förföljt mig sen jag blev 12- 11 år har gått!!! :)

Släng vågen, du- det gör susen! Kolla bara efter storleken istället. Ja, men varför måste vi påverkas? blääää

2011-02-17 @ 20:42:40
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/
Postat av: Askungen

Tänk istället: jag är inte smalare men jag är inte tjockare, och jag är ändå normal.

2011-02-18 @ 10:12:35
URL: http://www.askungan.com
Postat av: Emma

känner precis likadant!

men att jag hittade dig och läser din blogg är därför att du är unik, snygg och intressant.

har inte haft en tanke på att du är "tjock".

vill bara säga det, du är vacker! det finns så mycket mer.

men som sagt, jag känner exakt likadant.. vet inte hur det känns att vara smal. känns som folk talar om mig som "den tjocka" eller "mulliga" bakom ryggen på mig. iförsig kan jag göra något åt att, träna mer, äta mindre men tycker det är så jobbigt att tänka på vad man stoppar i sig hela tiden

Postat av: KalsongMorsan

Men herregud, du är ju dövacker människa!

2011-02-24 @ 00:43:40
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: anna

men FY på dig alvan för att tänka så!

du är INTE tjock någonstanns.

män, de flesta normalt funtade gillar kvinnor med kött på benen, vem fan vill krama ett hårt benrangel.

Jag har rätt stor röv och den är jag fan stolt över...det ska man va den är ju snygg, har inte så stora pattar men va fan...de är å andra sidan aldrig i vägen ;)



om du vill träna så gör det för DIn skull för att du mår bättre, inte för att bli "smal"

jag börja gymma nnär jag va typ 30 första gången...jag har inte vart speciellt sugen innan lixsom.

Men fan det va ju kul..men det bästa var att helt plötsligt kunde jag springa längre och fortare, jag var inte allergisk mot pollen längre, jag va inte lika trött...och jag fick man lite muskler =)



det gäller att hitta SIn grej =)

min grej är att springa lite lagom, att gymma lite men framför allt att rida.



Kom i håg baby att ingen är som du för det finns ju bara en alvan!

Och hon är fan JÄVLIGT HET!!



2011-02-24 @ 22:17:51
URL: http://annalovesme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0