Stockholmhelgen



Snodde bilden från Tanjas blogg :D


Jag Mattias packade bilen full med öl sen drog vi till stockholm men först släppte vi av Sanna i Sundby.
När vi väl var framme, såg jag farmors döva syster Inga Lisa stå vid porten!!

Farmor hade till min överraskning bjudit in henne på middag.
Vi satt och pratade om gamla minnen och det var skoj att kunna samtala med systern på vårt språk fast hon kunde inte allt och hon använde asgamla tecken så det uppstod ibland missförstånd:)

På lördagen åt vi en brakfrukost och åkte med tvärbana till Globen där teckenspråksdag firande hölls.

Oj vad supervarmt dte var därinne, höll på att dö av värmen!
Hann bara se lite sen gick vi runt i affärer o shoppade lite.

Jag ville absolut besöka Vetekatten, ett konditori som jag fastnat för!
Vi kämpade och hitta dit men när vi kom upp ur tunneln så var det en karneval på vägen!!
Hur fan ska vi hitta dit?? och vi var tvungna att gå över. Men med hjälp av Mattias mobil med GPS hittade vi dit och vi smög förbi över vägen. Ousch mycket folk!!

Det blev en trevllig fikastund, bråttom hem och fixade oss iordning för partaj på kvällen
Lidingö resan var svåår och vi åkte fel men som tur var hade vi en snäll busschaufför som lät oss hoppa av vid rätt ställe och förklarade för oss vart vi skulle gå för att hitta dit.
Vi hann dit innan förfestens slut hehe!

Ja sen blev det en lång natt, på puben sen blev det MC klubben efteråt och vi kom hem kl 07.00 på morgonen!

resultat jag och mattias var bakis i flera dagar men nu verkar vi ha återhämtat oss!:)




Kommentarer
Postat av: Bella

Va skoj det låter! :)

Klänningen sitter verkligen snyggt på dig! ;)

2011-05-20 @ 15:46:26
Postat av: Devinia Euvel

sv; Det är ju ett rent helvete, haha.

Nej, det har jag inte lagt märke till, men tänkte jag skulle inspektera det där lite och se hur mycket jag har kvar att töja ut. :P

2011-05-20 @ 23:41:41
URL: http://devinia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0