Heminredning

Gud vad svårt det är att hålla en röd tråd i hemmet med inredningen.. Jag har lätt för att bara köpa saker som jag gillar utan att tänka på att dessa saker ska passa ihop varandra :S
Men jag är sådan som gillar att ha massor av klotter och plotter hemma, massor med färg.
Gillar känslan att kunna gå in i ett hem och kunna se något nytt varje gång man bsöker hemmet:)
Jag brukar gå in i Jessicas rum och titta läänge om hon har något nytt bland skräp som hon har eller nya kort m,m..
Min kusin Saras hem är en klar favorit! Kan titta hela dan och alltid hitta någon detalj som jag inte upptäckt förut eller så varje besök har nya detaljer dykt upp:)
Vad gillar ni för stil? Heminredning?
Jag bara måste visa er lampan som jag köpt till vardagsrummet!
Visst är den underbar? ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

du kommer då ÄLSKA Mallans hem :P

2011-09-21 @ 14:03:57
Postat av: mallan

haha, skulle kommentera annat till det här tills jag såg bellas kommentar.

bella, nej hon besökte mig en gång i örebro då tyckte hon att mitt hem var vanligt? enkelt o stilrent, inte det liknade i min blogg;)



2011-09-23 @ 11:34:46
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0