Kalaspingla eller inte?

Nu ser jag att det är många olika fester på gång och det betyder också att mina tankar smyger fram.
Jag vet inte varför men nu har det alltid varit så att inför varje fest tänker jag att jag måste börja banta nu..
Men det slutar alltid som det har slutat.
Att jag inte gått ned i vikt eller jag tänker jag måste gå ned i vikt sen unnar jag mig varje dag och så blir mitt uppdrag inför festen misslyckat och efter festen varit åker jag hem och mår lite så där.
För jag såg ju hur smala snygga fräscha alla andra var på festen.
Men sen går dte fort över , jag blir glad nöjd öve mig igen. Problemet är att det ALLTID händer så inför varje fest/evenemang m,m.. :C
Nu undrar jag om det finns fler som också brukar vara i min situation?

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Det är klart, tror att de flesta tänker som du gör, gör i varje fall jag. ;D

2011-09-20 @ 19:23:26
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: natty

bara du skulle veta, att du ser alltid snygg, fräsch ut i mina ögon. jag tycker om ditt stil! hur än hur din kroppbyggd ser ut! du är fin, älvan! och försök inte jämföra dig med andra för mkt, tänk istället att du är snygg och du är bra! :)

smack!

2011-09-20 @ 19:50:47
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Annica

Jaa visst är den :)Jag har beställt den från shock.se :)

Postat av: veronika

Gumman... du ä'r inte ensam om det. Jag känner precis likadant... suck!! Vi har helt enkelt kanske för dålig disciplin när det gäller sånt,att man ska börja med det o det för att kunna gå ner i vikt men det inte blir så.. Men du är fin som du är.. Men det är ju du som ska tycka om dig själv oxå inte vad andra ska tycka... Puss på dig!

2011-10-12 @ 10:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0