Problem

Jag älskar att kolla på, shoppa, klicka hem kläder men men det finns ett problem.. Jag har överskott med överdelar men inga byxor.. Leggings är ingen bristvara på men riktiga byxor. Har bara två par jeans.
Gud vad jag hatar och är livrädd för att prova byxor och jag stirrar tyvärr mig fast på siffror. Blir jag tvungen köpa större strl än vad jag brukade ha för ett antal år sen så hoppar jag helst över. Det är så dumt..! Passformen och bekvämligheten är ju nr 1 gällande kläder. Skitsamma om det är strl 44 men ligger såå snyggt över kroppen då är dte ju ett fynd. men dumma mej som klänger mig fast vid siffror.... :C

Kommentarer
Postat av: Josannah

Du!

Jag har ungefär likande problem, jag brukar försöka välja en storlek mindre och tänka "Jag ska bli smalare så passar jag så onödigt att köpa i mitt riktig storlek".. och sen är de nästan oanvända, därför har jag inga byxor som är inte trasiga.. =S

2012-01-17 @ 13:07:30
URL: http://nightday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0