En massa tid att slå ihjäl idag

Idag ska jag nog beställa hem lite Sushi!

Sen försöker jag fixa lite skolarbete och bli bra nog att kunna komma förbi imorgon , skolan alltså.

Nu är det sommar med Ernst på fyran! sen är det rachael ray därefter HEM TILL GÅRDEN!


Jag är dock besviken på Oprah, numera är det rätt trista avsnitter, mest om hälsan :(

Bojkotta Oprah, digga Ellen!:)


Nu är det en riktig babyboom bland döva! Grattis till de som väntar barn. jag längtar tills Martina föder! fortfarande har jag inte fått någon aning om vilket kön det kommer bli.. Om det blir en pojke då kommer nog en massa cross o grejjer vänta på honom ;) hihi


Jag hade rätt om rara Rova! att Natalie får en flicka :D  Jag funderar starkt på att komma även jag har gipset. jag vill absolut träffa Rova, det har jag ju inte fått göra sen hon föddes!


haha, jag har redan planerat hur mina kommande barn kommer att se ut :)




Kommentarer
Postat av: natty

ja rova vill oxå träffa älvan. hon har ju aldrig sett en älva ;)

2008-08-20 @ 12:12:30
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Martina

haha, könet får du veta när ungen ploppat ut ;) det stämmer bra med dessa grejer som väntar om det blev en pojke :D

ses snart! puss

2008-08-20 @ 12:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0