hEJ ALLIHOPPA!

Ja ni vet nu att jag har brytit foten. Tur i oturen var att det hände då precis mitt sommarlov tagit slut. Det betyder nu att jag får släpa med mig goipset i sex jävla veckor.  igår var jag inne på akuten och väntade i flertals timmar och jag hade min mamma som sällskap:)

Man kan då verkligen inte säga att hon var glad över det. Men vad gör man för sin dotter *bliink*

Ja och ja, jag antar att de flesta är inte förvånade över min tragiska incident, de flesta hörde av sig och undrade hur fasen lyckades jag med det och vad kommer jag bryta av härnäst :D

Se och läs och HÄPNA!  jag har nämligen brytit båda armar och ben nu.. jag hoppas verkligen inte att det är revbenen nästa gång. jag har hört att det är inge mysigt.

( jag har ingen benskörhets sjukdom eller någonting annart och jag dricker tillräckligt med mjölk! Liksom jag bara hade en värlödans jävla otur)

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja du har haft en världans otur! men men det kanske förde nåt gott med sig? nämligen att du nu får mer tid över till att blogga! ;) krya på dig! kramkram

2008-08-18 @ 17:52:44
URL: http://sosia.blogg.se/
Postat av: Charlotta

STACKARS DIG. VÄRLDENS VÄRSTA OTUR...

krammar

2008-08-18 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0