Frågor

frågor

Snodde av natty

Höger- eller vänsterhänt:
höger

Humör just nu:
 glad, nervös p.g.a jag tittar på Grudge 2 just nu :D
 
Favoritgodis: Mintchoklad <3
 
Är det nåt du absolut inte äter:  Eeh det vet jag faktiskt inte.. *allätare*

Kläder just nu: Halsduk m. glitter från Indiska, turkos t-shirt med en avtryck på en bullterrier och mjukisbyxa

Musik just nu: Nonono rehab, Amy Winehouse

Vad sa du senast: " fan jävlar nu kissar hon!! Det tog henne en minut! :)"

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: " Lilla huset på prärien"s tids epok:)

Sommarplaner: Ta studenten!! eventuellt en utlandsresa

Är du bra på matte: Jo om viljan finns

Fisk eller badkruka: fisk/badkruka

Saft eller alkohol: Saft, svartvinbärssaft

Längd och vikt: 166,5 vikt 76 kg... alldeles för mycket :(

Hur många kuddar sover du med: 7-8 st

Favoritväder: Har inget favoritväder

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?:
min familj, aron, metspö

Spelar du nåt instrument:
nej

Morgon- eller nattmänniska:
 ABSOLUT inte nattmänniska, hehe:)

Sparare eller slösare:
Slösare..

Vem är viktigast för dig:
Familjen + Aron

Bästa film:
det finns så många filmer som är bra!

Tror på liv på andra planeter:
Ja

Kommer du ihåg din första kärlek:
 Ja, min pappa *hahahaha*!!

Älskar du henne/honom fortfarande:
Jo självklart

Har du några homosexuella vänner:
vet inte?

Tror du på mirakel:
självklart!

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
 självklart

Ser du dig själv som tolerant mot andra:
joo

Ser du på kärleken som ett misstag:
dum fråga, självklart inte!

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
2 - 3 st 

Bio eller promenad:
både

Är du kittlig:
Oh ja!

Snarkar du?: Vetinte..?

Rädd för insekter? Nej

Äckligaste insekten: hrmm.. vet inte hehe

Största svaghet: Att jag är så jäkla nyfiken och envis av mig..

Det här är jag bra på:
Lära mig nya saker

Bästa bok?
  har läst många bra böcker...

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
 vara osynlig och kan flytta mig till varsomhelst

Chips, morötter eller godis?
just nu skulle jag säga morötter...

Pizza eller hamburgare? både

Skriver du dagbok?
 Jag skriver blogg!

Har du nån flickvän/pojkvän?
 Nej tyvärr inte.. 

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
 Jag har en del redan på kroppen och det ska bli fler:)

Stökigt eller välstädat?
helst välstädat

Gungar du på stolen?
nää

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump
? jaa..

Vilken hand håller du gaffeln i?
höger.. men ska jag skära så håller jag gaffeln i vänster

Hur många syskon har du?
2 en lilasyster, en lillebror

Vad är du mest rädd för? att det ska hända nåt med mina nära och kära

Saltar du på maten?
ja

Gillar du att sjunga?
 Jaa :) Vad har du i fickan, Jan? ;)

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Natur, visste ej vad jag skulle vilja jobba med...

Anser du att du är stark?
ibland

Brukar du sola? ja då det är sommar... och så går jag till solariumet också!

Vad gör du om du får hicka?
försöker hålla andan eller dricka vatten...

Har du komplex och för vad?
Mina lår och kärlekshandtagen...

Röker du?
nää

Snusar du? nää

Använder du knark?
näää!

Kaffe, te eller inget?
tee!

Har du en besatthet? av kärlek! haha


ni som läser detta här, ni är utmanad (om ni ej har gjort detta).. meddela mig då ni har "svarat" på frågorna!!!

Kommentarer
Postat av: jessie

finns det en bebis i din mage?!

2008-02-02 @ 15:14:30
Postat av: tea

finns det en bebis i din mage?eller gissar på att du har missat frågan?:D

2008-02-02 @ 15:37:13
Postat av: Mallan

Hahahha, snart får hela döv-sverige tro att du är gravid...:D

2008-02-02 @ 16:42:25
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: Mallan

jaha, så har du ändrat det igen. Men kom igen, berätta sanningen för oss alla! ;)

2008-02-02 @ 17:29:47
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: Steffy

Jag hänger med till Lilla huset på präriens tidsepok... ;) Call me... :D

2008-02-08 @ 10:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0