Idetorka....


Just nu tittar man på Cityakuten, en av mina absoluta favorit serieprogram!

Igår tog man sig i kragen och simmade flera längder på G-vik. Till min överraskning såg man att man hade gått ned nästan 3 kilo på en vecka, roligtroligt!

Vad som kommer hända denna vecka:

Måndag - Skolan, Jobbat

Tisdag - Skolan, Jobbar, träna, Träffa M?

Onsdag - Skolan, stan med V?, Jobbar, Top Model! och dagens eventuella höjdpunkten är om Moa kommer till mig

Torsdag - Universitet, Träna, ?

Fredag - TGIF!!! Skolan, träna, jobba, slöööa!

Lördag - Hämta lådorna från stallet, träna, ?

Söndag - träna, ?

Ja nu vet ni ungefär hur min vecka ska se ut :)

På sportlovet kommer jag träffa en urtrevlig tjej som jag lärt känna lite via BDB och msn. det ska verkligen bli kul att få träffa henne och lära känna henne mer!

* det var hon som tog steget och frågade om vi inte kunde ses någon gång :)

Snart är det dags för alla hjärtans dag.... det vore trevligt om någon hemlig beundrare klev fram och avslöjade sig,hehe
Drömma kan man ju alltid få göra ;)

Hmmhmm ska ja köpa den där turkosa koftan som jag är helt förälskad i och den uberfina tubklänningen på Hm?

Jag har något att erkänna för er alla mina läsare...

Jag är en läskoholist!  Jag kan dricka flera liter läsk om dan om jag bara ville, allt med kolsyrat vätska är som en drog för mig..

Idag var jag nära att köpa en burk Coca Cola..men smart nog löste jag detta genom att köpa kolsyrat vatten med citronsmak.. Nu har jag redan druckit mer än halva av flaskan.. Ja där ser ni nu, jag är en läskoholist

Nej nu ska jag njuta av sista femton minuterna med blodapelsin och en iskall glas med kolsyrat vatten!


Snipp snapp så var sagan slut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha.. ang om läsk.. :) smart iallafall.. :) jag dricker fortf coca tyvärr, men "TUR" att det e inte varje dag.. :) hihi.. Tränar du så mkt nu?? :) hihi.. Det e ju rolig.. Grattis ang om 3 kilo.. Vill du gå ner vikt eller? :) Du e såååååå vacker...... :) Vad jobbar du med förresten?.. kram

2008-02-11 @ 22:23:42
Postat av: Johanna

Svar till den anonyme: Jaa jag är tvungen att röra på mig om jag vill bli lagomt slank till sommar:D men roligt och höra att någon tkr jag är vacker:)men det skulle gå lättare om jag kunde svara på alla dina frågor om jag visste vem du var?

2008-02-11 @ 22:29:08
URL: http://www.aelvan.blogg.se
Postat av: Anonym

Förlåt.. det var jag Lilla-Anna som skrev.. jag skrev lilla-anna tidigare men nu ser jag att det e inte namnet som fanns där!!!! NU vet du vem jag som skrev.. LILLA-ANNA från skåne.:)

2008-02-14 @ 22:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0