Älvan Älvan Älvan Älvan Älvan Älvan Älvan Älvan Älvan Älvan Älvan

                                            image9

Den här skissen gjorde min kusin Linda till mig och jag blev stormfötjust i den! Vi kanske ska lägga till på med några lotus blommor och lite krims krams så det inte blir alltför tomt i bakgrunden. Eller har ni några förslag?

Det är verkligen kul att kunna sätta upp  konst på väggarna som bekanta, vänner eller släktingar målat.

Idag var jag och jobbade, efter det åkte jag till Rusta och kollade lite eftersom mor min hade berättat att de fått in nya fina tapeter men det var inte så det.. De kanske kommer längre fram.. Jag fann en bok, en bok med recepter som innehöll lågt GI.
Min mor och jag hade pratat lite om metoden och nu har jag en recept bok som innehåller en massa med gott, så jag kan börja och testa mig fram!

Det är ju snart dags för bal och jag vill gärna få mindre rumpa innan dess :P

Josefin! Har du kollat med Maria om vilka tider hon brukar ansvara för? Ska vi börja med kickboxningen??
Så försöker man också simma ett par gånger i vecken, nejdå! 3-4 dagar i veckan ska det va! eller hur mamma? ;) Nu har jag offentligt gjort mina träningsplaner så jag kan inte komma med undanflykter.

Denna vecka blir det ingen utgång för min del och jag ska bara ta det lugnt och koppla av!

I helgas var det en massa kul, lite sömn, mycket alkohol och mycket shopping! Jag älskar verkligen att festa i Sthlm, folket där är bara för goa och partyglada!

Imorgon ska ja äta lunch med T på fröken brogrens, det ska bli kul och träffa dig igen efter ett långt tag!



Det verkar bli Norrland för mig på sportlovet! Härligt,härligt! Man ska då hjälpa mormor min att packa, städa, slänga skiten inför flytten. Det kommer verkligen kännas i hjärtat för huset i Jarhois är ett rent drömhus, precis vid älven, stor gräsmatta , ängar bredvid.


Vilka är ni som läser min blogg? *nyfiken*

Leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Mia

Gjorde ett jätteviktigt upptäckt alldeles nyligen. Nämligen Jojjo har EN BLOGG så jag kan följa med ditt liv!;) Kollar hit ofta numera :D I helgen blev det slösoft, jag orkade knappt se åt någon annan levande människa och vara trevlig. Du förstår, två veckor utan min lägenhet och jämt vara gulig mot folk tär ju på mina krafter. :D Men hajar att du hade det tipptoppfint tid i Estockholmo (som mamma brukar säga :D) Plinga ett sms till mej nästa gång du besöker Sthlm! Kramis

2008-01-30 @ 07:37:24
Postat av: josefin

ska träffa min syrra på fredag då ska jag ta reda på om maria o kickboxningen ;)

2008-01-30 @ 13:50:23
Postat av: piggelin

Jag läser din blogg:-)

2008-01-30 @ 17:58:46
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: Bella

jag gör det

2008-02-06 @ 13:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0