Körkort

jag kan glatt berätta hur min helg var!

Fredag var jag tvungen att jobba fast jag inte var 100 procent frisk! efter det drog jag hem till föräldrar och roffade åt mig en massa gott och tittade på " Let´s dance" , Matte var skitsnygg! jag skulle lätt svara JA om han frågade chans på mig!

Lördag, jag steg upp i ottan * hihi nä där lurade jag er allt lite, mamma väckte mig* jag hängde med mamma till badhuset i kumla och kollade på när syskonen hade simtävling. Det gick skitbra för Niclas , han gjorde flera bra tider men det var så jäkla synd att han blev diskad från två lopp :C

Efter det blev det pizza!! MUMS!

Farsan lärde mig några trick i hur man prutade på grejer :D Jag prutade med 1000 och han föreslog 1500, perfa! han ville ha från början 1800 kr för hyllan, nypriset var 4000 kr så det var jävligt bra pris!

Idag for jag och pappa efter simtävlingen och köpte hyllan av en världans snygg kille! stora muskler men som en teddybjörn inuti! han var så glad äöver att få träffa en "döing" haha,  han kunde handalfabetet och några stödtecken * han jobbade med utvecklingsstörda*

Fan jag hade svarat JA på hans fråga hårt om han nånsin frågat mig!  Pappa sa jag bara glodde på han utan bry mig om hyllan och pappa hoppades att jag inte ångrade mig efteråt , skrattar!

Nu kan jag ordna en fest hos mig snart! så ni kan få sitta på hyllan, den håller! :D

perfekt!


* jag visade långfingret för pappa i bilen och det ledde till att en bil blev arg och körde om oss i illfart, tänk på pappa körde ganska fort han redan, över 90 ohjaa han tgrodde visst jag "pekade" åt han , skratt!

jag skulle bara visa hur lång fingret var , hihihi

Nuuuu kan jag köra hur som helst och få behålla kortet! :D needå jag ska försöka ta det lugnt och köra snällt

Party Party hos mejj! Men ingen krogrunda för min del, hihihi

Kommentarer
Postat av: Kära lilla mor

För att vara en "döing" såg du ovanligt pigg ut ;)

2008-03-03 @ 12:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0