Min lägenhet


* Hyllan sitter snyggt där den ska med en färgglad indisk kudde med många ljus med färger = snyggt!

* saknas ett soffbord! idag ska jag nog kanske till lagret och köpa ett.. indiskt bord ska det vara!

* Väntar på Monroe och Elvis tavlor som ska auktioners ut imorgon då klipper jag till! Gud snälla låt det stanna vid 50 kr!

* därefter det ska jag fanimej äntligen få köpa den där jäkla spegeln från Jysk! så jag slipper gå in i hissen bredvid och spegla mig varje dag = flera pinsamma situationer har skett!

* Mattor köpes! Det får bli en ljus en i tv-rummet då där möblerna är riktigt mörka.

* mera kuddar! indiska härliga färgglada kuddar!

* vattenkokare :S då jag förstört alla mina kastruller då jag glömt dom på spisen när jag skulle koka te till mig :O

*förvaringslåda under sängen!

*skohylla!

*hylla i toalett för alla mina grejer


Ja här ni ser dte är många många grejer kvar att inhandlas till lägenheten :C Jag trivs inte riktigt 100 procent än. Det känns lite för tomt här. menmen nu är det mycketmycket bättre med en del grejer som jag köpt! :D

Kommentarer
Postat av: natty

en del som behövs. men det kan du ju önska dig på inflyttningsfest om nu du ska ha en :)..det kommer bli snyggt sen då du e klar.. fast man kanske bli aldrig klar för det kommer alltid ske små förändring mer lr mindre :)

2008-03-05 @ 11:44:22
URL: http://natty.blogg.se
Postat av: Charlotta D

låter snyggt snyggt! :P får kolla in någon gång hoppas jag. pusskram

2008-03-05 @ 20:28:47
URL: http://www.lottadigerstam.blogg.se
Postat av: eDDIE!

Hahah, jag kan tänka mig om du har kollat dig själv i spegeln i hissen;)

2008-03-06 @ 01:08:13
Postat av: adina

åh. du ger mig ångest!!!! har också en massa saker som jag borde köpa till lägenheten men har man studielån så är det så....
:(

2008-03-07 @ 12:46:50
URL: http://adina.blogg.se
Postat av: Jolle

du gillar indiskt möblen?? valnöt trä osv?? det e min smak med^^

2008-03-11 @ 00:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0