Älvan hemma igen:)

Ja dte har vart superhärligt där nere i Skaaune! tack Joa och Henrik för gästfriheten jag fått uppleva!

det var så roligt att träffa dig Anna igen efter ett låångt tag! varje gång jag träffar dig då är det som om vi bara setts dagen innan.

Spenderade två heldagar med Sofia och hennes pojke, intressant och se hur babysim fungerar och jag tog några fina bilder! Är stolt över mig själv som blivit bättre på sånt!:):)

Joa! jag ränner runt omrking fortfarande och är hemskt nyfiken på varför du ville ha min adress och du tänker väl inte skicka med posten lite koks till mig? hahaha!

nu sitter jag framför dtonr och har ångest inför skoldan imorgon :( vill inte alls tillbaka dit menmen det är bara att hålla ut, det är inte långt till Jul.

Isabella! ser fram emot vår helg i GBG! det ska bli gött med lite sällskap medans jag får lite smärta haha.


Det har varit tre underbara veckor som tyvärr tog slut snabbt, lessen i ögat.. men jag är glad för jag tycker jag är fin  håret igen och nu är jag lite sugen på att färga håret rött!

Tack sofia för att du hjälpte mig med bloggdesignen, snarare du fixade allt :D  Älvan kan inget om dator, internet och all skit haha.

Vart ute en sväng med Moa och jag är jävligt glad för hon änltigen pressa ute på stan *applåder tack*

Neje jag funderar på börja simma ett par ggr i veckan för att bli av med fläsket som jag dragit på mig under tiden då jag var en krympling.

Nu är magen arg, måste fixa lite käk till mig och koka te. Sen leka med Moa lite också. jag låg i maximal fosterstä'llning hela natten, då snackar jag om maximal då har jag knäna upp till hakan för att jag märkte inte Moa flyttat upp till mig och erövrat mer än halva sängen under natten. Nå väl hon är söt som tusan tokhunden så jag hade inget emot det :)


*Tåflört*

Kommentarer
Postat av: Jexxi

Cool blogg... tycker att tuff du har svart glasögon.. var köpa??

2008-11-02 @ 16:49:45
Postat av: Älvan

Jexxi: tack :) det är askungen Isas brillor. hon köpte dom på UFF :)

2008-11-02 @ 18:09:27
Postat av: Sofia

Jaa, det var mysigt när du är här så jag slapp att vara ensam :) Det är bra att du är nöjd med bloggen då måste du blogga oftare blink

2008-11-02 @ 20:19:16
URL: http://mujerguapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0