IdAG!

idag känne rjag mig väldigt pigg och det blev en mysig fika med Marran på BaraVara! <3 vi får se till att försöka ses ofta och gärna lika ofta som förr! jag har verkligen saknat dig!

hade på mig stegräknaren. fan vad pinsamt jag hade tottalt 1806 steg idag :Z
och man ska gå minst 10 000 steg , haha!

jaja nåväl det får bli en ändring på det med! Ändra på min livsstil.
Svar på din fråga! Jo för att Izzie är så jäkla söt att jag vill också ha en valp! så söt att jag kan strunta i din och mammas förmaningar :D

sen fick jag veta att isabella har en fralla gud vad avundsjuk jag är! jag som alltid velat ha en! :(

Världen är orättvis! När ska jag få ett eget djur?? jag vill ha något djur som strövar runt i min lägenhet och sova med mig i sängen om nätterna..¨

Älvan spottar ut gula bollar men det är bra för då får hon ut all skit i kroppen och blir kry till slut. mamma lurar i mig örtte som resulterar i att jag stiger upp halv fyra på morgonen och sprang i panik till toaletten för att tömma magen. ont gjorde det faktiskt också, mamma säger det är nyttigt, och det ska jag tro på?

det liksom brinner i baken på mig. men nog om det nu eftersom jag dricker teet med mamma några kväller i veckan nu

jag är rätt sugen på åka till London!

Kommentarer
Postat av: jessie

wow vilket te.. :D vad heter det? :D

2008-10-20 @ 00:24:11
URL: http://jasc.blogg.se/
Postat av: natty

öh grymt te du måste ha druckit :S

london, vill py dit!!!!!

2008-10-20 @ 13:39:52
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Josannah

London, kan jag få följa med? ;-P

2008-10-20 @ 19:11:16
Postat av: Steffy

AAh skönt te d där verkar va... :D Jag hänger med till London ffs!!!! Så kan vi härja lite?! :D

2008-10-20 @ 21:33:17
Postat av: Bella

sött skrivit av dig, hela inlägg.

tror inte det är nyttig haha:D

2008-10-22 @ 22:13:07
Postat av: Malin

oj, det låter verkligen inte som något bra te om du mår så av det? :D

och ja, gillade verkligen att få en bubbla i present. jag är inte bortskämd av mig, önskade mig faktiskt inget i present. o så får man en bubbla :p happy..

2008-10-24 @ 15:38:19
URL: http://bayswater.blogg.se/
Postat av: jossan

älvan, visste inte att du äger en blogg! :) kul å följa hur du har de! pluggar du? i så fall vad? :) jag måste bara få säga att jag älskar din nya stil, en massa tatueringar, snygga piercingar, snygg hårfärg å klädstil! de är liksom du älvan! de sa jag t några nyligen hehe. hoppas allt är toppen m dig!

2008-10-30 @ 12:02:43
URL: http://enkeliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0