Sthlmresan!

igår hoppade jag med på sextåget mot stockholm, det blidde fika med elsa  och mia. En riktig stor bit morotskaka, mums!

Jag blev verkligen överraskad när jag såg hur fin Mia och patriks lägenhet var, perfekt planlösning och mysig inredning. det ska bli spännande och se hur dte ser ut där inne när de blivit klara med inredningen!

På kvällen mumsade jag i mig mias hemmagjorda specialitet Nachos med fyllning = skitagott!

efter det fick jag slagga på deras soffa, lika skön som min! sen vaknade jag vid halv fem fem tiden av en riktig magvärk :( Lingonvecka tydligen fyfan och jag skulle upp snart och gå på tvintervju trevligt. efter ett par timmar kunde jag äntligen somna om.

Sen fick jag bråttom på morgonen och fixa mig iordning. hittade till Ur alldeles själv *imponerat* intervjun gick bra men som vanligt kunde jag se alla fel brister på och hos mig haha! men det kommer visas på våren, håll utkik!

Imorgon skulle jag egentligen åka ned till skåne men jag blev verkligen förkyld och hade halsont. så det är bättre att jag är hemma ett par dagar till och blir ordentligt frisk. inte smitta ned Joa och henrik, familjen svensson o många fler:)

Tack Mia för att jag fick sova hos dig och jag hoppas på det blir fler gånger! Puss från Älvan

Kommentarer
Postat av: Mia

Det var mysigt att ha dig här :) :) längesedan också, nu får det inte gå så långt till nästa gång! Puss o kram,jag har gått o blivit skitförkyld. Nice värre!

2008-10-16 @ 08:37:25
Postat av: isabella

nejjj du skulle inte ha berättat att du var sjuk, känner mig sjukare nu.. fufan jag e kass. jag inbillar mig jämt att ja e sjuk men men för fan :D krya på dig!

2008-10-16 @ 10:57:31
Postat av: jessica

Mammmas restaurang heter cv lunchservering o ligger vid USÖ ungeär, det är inte så ,ånga som vet att den ligger där....

Vad roligt o vara med på tv!!!! Vad för intervjuv är det????

Kram

2008-10-17 @ 17:13:20
URL: http://jessicaoalexanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0