Dygnsrytm


det är verkligen sjukt svårt att ställa om sin dygnsrytm till det normala igen. alltså lägga sig vid tio, halv elva och vakna vad sju eller nånting.
nu har jag fyndat hem en del bra grejer, då menar jag kläder ;)  fan nu ska jag verkliigen skärpa mig nu! nu har jag fått en mage, fyfan och en stoor stjäärt!  Dags att göra något åt det innan det är sommar igen!

det k'änns verkligen lite bisarrt att det är min sista termin på skolan.. nu börjar jag grubbla på vad jag ska göra efter jag har blivit färdig med skolan... det löser nog sig på något vis, eventullt en flytt? =)

En sak som jag är väldigt irriterad över är att min arm ser så jävla naken ut, alltså den högra (som ni ser på bild).. vad för fina grejer ska jag fylla den med... en ros, en panter skulle nog sitta fint där.

snart är elefanten klar :D   nej nu måste jag iväg till skolan!

                                    




Kommentarer
Postat av: natty

haha naken är den absolut inte. men jag förstår dig!! vill också tatuera mig vidare!!!! nu funderar jag hårt på vad jag ska ha för motiv på armen :D



inte flytt då vi ska flyttar t öre!!!!! :(



2009-01-08 @ 15:18:33
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Anonym

va pluggar du? :)

2009-01-08 @ 19:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0