Kalaselefant!

Jag steg upp vid sex på morgonen , moa låg fortfarande och sov, snacka om vilken morgontrött hund!

jag åt lite kött och ris till frukost, blev sugen på det haha sen sprang jag till södra stationen för att hinna med 12 över sju tåget, det snöade som tusan ute så jag blev genomvåt, suck..

hela resan till göteborg satt jag och sov sen var det inget problem för mig att hitta till studion, jag minns forfarande hur man tar sig dit, vilken tur det!

Vi hann göra allt på en gång, gud så skönt! hon sa det var tur att jag kom vid elva istället för tolv då hade vi inte hunnit göra den klar. felicia var supertrevlig o gullig som alltid :)

vi kom överens om att vi får hitta på någon kul ide till armen!

                 

Kommentarer
Postat av: mallan

elefanten gör mig glad, så fin!

2009-01-26 @ 13:33:07
URL: http://dr.blogg.se/
Postat av: josselilla

åh, så fin elefanten är. färgerna är bara så rätt! ;)

2009-01-26 @ 14:27:13
Postat av: natty

hehe tur det gick bra att hittade till studion!

fin elefanten blev. bättre att se den på irl sen!

puss

2009-01-27 @ 06:55:17
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Malin

älskar tatueringen, den passar dig jättebra och färgerna är så fina! :)

2009-01-30 @ 16:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0