Tungpiercing

Fan min syster gjorde en piercing idag, när hon skickade mms till mig då blev jag asförbannad på henne!
Jag vet inte varför men jag förbjuder henne att göra piercings eller tatuera sig.. det är så för att hon är min lilla syster likt en ängel så ska hon inte göra hål på sig själv eller tatuera sig, fy fan om hon gör de!

det roliga är att jag har piercings och jag har stoora hål som är ungefär på 3 cm i öronen och armarna pryds av några trevliga tatueringar.. ja men skit samma! min syster ska inte ha någon alls! det är liksom inte hon på något vis.. ja men hon får göra som jag säger alltså förbli "ren" som en ängel. :D

haha nu låter det som om jag är smutsig och en dålig flicka som kommer hamna hur långt som helst..

idag försov jag mig och missade min favoritlektion, historia med LASSE.. det är grymt irriterande att missa lektionen där vi pratar enddast om Obama, usch vad less jag är på honom! han är visst ett helgon för alla numera, fyfan jag är rätt säker på att han har varit med på flera orgier eller sniffat lim osv, jag tror fan inte på att någon är perfekt helt igenom. folk får det till som om han kommer och rädda alla och hela världen. Muhaha det tror jag inte på alls,..

Men en sak vet jag, han är duktig på att snacka som alla andra politiker gör. mycket snack men med liten verkstad :D

nu kom jag på att jag har haft min tungpiering sen jag var 16 eller 17 år.. ja nu har det väl gått typ si så där 5 år och jag blir tokig om jag tar ut den.. det känns då inte som det ska vara i munnen, nämen då får den sitta där i flera åt till, jag kommer bli en gammal tant med kula i munnen, hehe fy vad fräcckt det skulla vara!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag fick ta ut min tungpiercing för den sabbade mina tänker.

Nu kräks jag nästan vid tanken på att ha en piercing där, haha.

2009-01-22 @ 20:04:02
URL: http://koffinkat.blogg.se/
Postat av: josselilla

haha, så hon gjorde det! hon nämnde det för mig förut :) tyvärr din lillsyrra börjar bli stor nu och kan göra grejer utan du lr föräldrar tillåter det. piercing i tungan syns inte så mycket, älvan! hellre det än en tatuering på ansiktet typ ;) haha.

2009-01-22 @ 20:04:39
URL: http://mininyman.blogg.se/
Postat av: selin

haha. du får tyvärr acceptera att dina syskon växer för var dag som går, de börjar bli stora :)

det är orättvist om hon inte får göra det hon vill fastän du får det... låt henne vara nyfiken ;) haha! :D hon kommer tröttna på piercingen senare i livet.... :D

2009-01-22 @ 22:24:35
URL: http://splukendya.blogg.se/
Postat av: linda

tänker samma som dej ang tungpiercingen. den är den sista piercing jag nånsin kan ta bort :)

2009-01-23 @ 02:18:17
Postat av: natty

hehe du får väl acceptera att dina syskon kommer bli vuxen nån gång. att tatuera + piecera sig är inte "smustigt" och det blev inte din lillsyster heller även om hon har kulan i tungan :D

och det syns ju inte mkt heller, det e väl något bättre eller? ;)



ska vi inte ses snart, min älvan!



puss

2009-01-23 @ 09:55:39
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: malin

hahahaha fan vad jag skrattade, verkligen klockrent ang LASSE. jag hade honom på måndagsmorgonar, i 2 ½ timmar. första lektionen, jag var oftast ensam. du kan nog gissa att jag många gånger önskade att jag skulle försvinna i det tomma.... ;-)

2009-01-23 @ 10:48:16
URL: http://mallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0