hot rod reunion strängnäs

flera lyckades o övertala mig att åka till strängnäs och jag bestämde mig i sista min. jag bella drog dit med husvagn, det blidde en mysig semester!

träffade på många roliga människor. sen råkade jag på en snygg sebastian som jag hittat på bilddagboken o visat för bella. så klart bella gick fram o berättade för han att jag skickat kort på han till henne o berättat jag tyckte han va såå snygg :(

jävla bella haha, men jag är ännu surare på mig som stod där som en idiot. jag kunde seriöst inte tänka ut bra grejjer o säga.. jag bara stpd där o log som ett fån :(  men han va sjuktsnygg, snyggare i verkligheten, mums! hoppas jag får se han igen ;) d¨ska jag fanimej flörta!

fick åka med några fina bilar, supit en massa polsk vodka.

idag fick jag plocka bort en dö fågel , den hade inge huvud uuh!!

Kommentarer
Postat av: Josannah

Haha, jävla skön inlägg...

Så kan det bli ibland.. ^^

2009-07-20 @ 21:31:22
URL: http://nightday.blogg.se/
Postat av: Charlotta D

jävla söt bild på dig-!!

2009-07-20 @ 21:32:05
Postat av: cissi

sööt bild på dig!det klär dig! :-)

hoppas du mår bra annars, hörs,ses snart!

puss

2009-07-22 @ 12:36:49
URL: http://metrobloggen.se/pinkpearl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0