Älvanishoo

           

jag tog bilderna medans jag väntade på stefan. vi skulle ut o träna på ÖKK. det blev det och vi var 3, jättekul!
Fick hem mina förbränningstabletter idag och jag ska hämta ut dom imorgon bitti o testa!
det ska bli kul o se om det blir något resultat med dom:):)

Jag ska få en egen bil! det ska fan bli kul o få köra runt med den och jag har en del minnen med bilen, jag fick åka med farfar runt o besöka kiosken handla lite gott o smått. det är samma sak varje gång. Jag och farfar går raka vägen till glassboxen o väljser varsin glass, jag blir nervös varje gång för han ska alltid öppna på en gång o käka upp glassen medans vi går rutn i kiosken

varje gång lyckas han emd o lura mig till att köpa den där fucking godispåsen Bridge som smakar bara baajs!! varför?? jo för det är bara han som gillar den och får ha påsen för sig själv, den jäveln haha. Sen fick jag välja en tidning och det blir alltid Conan barbaren, :D

efter jag läst den klart så äre farfars tur att gå igenom tidningen hehe.

eller så hänger jag jämt med honom till något fikställe då han träffar sin bäste vän , jag får dammsugare o någon saft till varje gång. det är rätt skönt o få peka på vad som helst och han säger aldrig nej. jag saknar honom verkligen..

fast jag vet innerst inne att han är lite lurig för han tar med mig ut o handlat lite sött för att kunna skylla på mig sen när farmor skäller på han, han får ju inte äta sött då han har en del extra kilon haha! men jag brydde mig inte, för vi hade ju alltid kul ihop :):)


Kommentarer
Postat av: natty

mysigt minnen!

wow ska du få en egen bil? köper du eller får du av nån? :D du får berätta imorgon! ;)

fina bilder, som alltid :)

puss

2009-03-05 @ 05:55:45
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: charlotta d

sött!! du berättade den sist när du var hos mig. jävla fin historia!

2009-03-05 @ 06:08:17
URL: http://diigerstam.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fin tatueringar!! Det blir spännande med vad det blir för nästa :)

2009-03-05 @ 10:23:03
URL: http://mujerguapa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja saknar han med. :(

minns när vi var i huggnora, lurade han jämt oss

på köksbordet genom att peka på nåt genom fönstret och vinka. vi gick på det varje gång :D

2009-03-05 @ 10:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0