Jag har en pojkvän som jag delar med en annan

Det känns jobbigt att ha en pojkvän utan mitt vetskap och ännu jobbigare är att jag aldrig vet vart han håller hus eller så betalar han inte mina kläder o fixar myskvällar..?

Jag tror jag fungerar som älskarinna i denna situation? hmm..

Ibland har jag verkligen stor lust att göra slut med Thomas men det är lite svårt för vi har inte frågat chans på varandra eller något liknande , utan folk har bestämt åt oss att vi är ihop med varandra.

- Kan man göra slut med någon som man inte ens frågat chans på?
 

Du Malin.. jag tror du kommer bli tvungen leva med detta så länge du kilar stadigt ihop med Thomas, likaså jag med..


Menmen ibland är det roligt att låtsas o ha pojkvän när folk frågar.. hehehe ;)

Kommentarer
Postat av: mallan

De tror kanske att vi tre är medlemmar i mormonkyrkan?

Jag som bara ritar dit tatueringar på mig med tusch, sen tvättar jag bort.



;)

2009-03-20 @ 01:27:14
URL: http://metrobloggen.se/mallansson
Postat av: natty

knäppis! ;)

2009-03-20 @ 06:05:18
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: charlotta d

hahaha! :D

2009-03-20 @ 06:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0