Sailor Sailor Sailor

             

 

Till dig som är anonym: jag fattar inte riktigt vad du menade med "bara 15 cm"??! hehe

Det blev en del intressanta konversation med Gus om djur, vad man ska göra i vissa situation som med om råkar på en björnhona, haj eller arg älg, haha!

Sen hade jag med mig HM katalog och vi diskuterade om hans smak av tjejer och så, intressant!

Hm ja det är vad vi gör på iris hadar :S det är DÖTT och lekstuga där för det mesta, gött!

nervös inför imorgon! då hoppas jag på jag blir blond för en gångs skull!! WISH ME GOOD LUCK!


jag ska vara hundvakt till en dobermann tik på sex månader, hoppas bara inte hon gör på sig inne hos mig då ska hon få se på fan! efter det kommer två rottisar, ena två år gammal tik och andra rottisvalp, so sweet!


Men va fan! Man får tydligen inte längre köpa alkohol på taxfree på resan dit , utan endast på hemresan då får man handla. Det suger RÖV tycker jag! Jag som är en fattiglapp .......


*Funderar på att ta och svabba golvet...


Tjing Tjing!


Kommentarer
Postat av: natty

vilken söt tunika du har! :)



visa bilder sen då du förvandlas till bimbo! :)

2009-11-12 @ 06:41:17
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tävling i bloggen - bästa kommentaren vinner valfri produkt från rockbutiken Inferno! (www.studioinferno.se)



Lycka till



Läs mer här: http://www.lindapauline.se/2009/december/tavling-i-samarbete-med-inferno.html

2009-12-07 @ 17:20:44
Postat av: mia

Hej har julens bästa tävling.

Lottar ut en helt ny Sony Ericsson Satio

Postat av: Askungen

Håret blev väl snyggt ?!

2010-02-01 @ 11:56:05
URL: http://askungan.blogg.se/
Postat av: Bella

Hur ofta blogga du?

2010-02-12 @ 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0