Lager & logostik

Jag hade faktiskt inte druckit så mycket då hörrni! ;) ang filmsnutten  haha!!

nu har jag gått på utbildningen i två dagar och det har gått rätt bra. trivs utmärkt i klassen men jag dock problem med stiga upp på morgonen :S jag har ju vänt på dygnet, jobbigt! vi börjar halv nio varje dag men som tur är bor jag bara 2 mins cykelavstånd från skolan :D

det känns skönt att ha rutin i mitt liv igen efter ett långt tag. Veta vad man ska göra alla dagar och träffa andra människor än de jag brukar umgås med.

jag ska försöka lägga mig tidigare på kvällarna, svåårt för man är van vid o lägga sig vid 3-4 på natten :O

Imorgon ska jag nog hämta hem Moa om jag klarar bättre o stiga upp då. pappa hämtade hem mig idag och jag fick äta mat:D Fröken var helt till sig när hon fick se mig, hon har visst saknat mig en massa såg jag.

det blidde en timmes promenad med fröken o hon var jättebusig o sprallig. En ny hund har vi fått, hon är inte densamma då vi hämtade hem henne. Bara härligt o se henne lycklig!

Nu ska jag titta klart på Hells Kitchen!  Gordon ramsay är så sniigg!!






Kommentarer
Postat av: natty

jaa men skönt m rutiner sen då du väl vänt dig med tider och sånt! :) hur många är ni i klass? 12 personer med dig?? nån du känner??



p.s jo du VAR full! d.s :D



puss

2009-09-23 @ 08:00:47
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0