Snuusk

 

Postat av: jessie

vad blir din nästa tatuering? :D

Svar: Ja du, jag tror det blir en spindel i old school stil ;)

Postat av:

vill du bo kvar i örebro? eller vill du flytta till en annan stad nån gång? vad skulle du göra om du vann en miljon? :)

Svar: Hmm, för tillfället känns det ok o bo kvar i örebro, men ibland är jag väldigt sugen på o flytta.. kanske Malmö;) <3   Om jag vann en miljon kronor då skulle jag fan fylla min kropp me fina grejer o köpa häst, hundar katter. ett hus, fina 50 tals klänningar. Resa en massa:)


Postat av: natty
funderat på vad gör till höst?
hur var din födelsedag?
:)

Svar: Hmm jag hoppas jag kommer in på truck, lager utbildningen! intervju o testning sker nu på tors-fre. håll tummarna för mig! Min födelsedag var supermysig! det blev utgång efteråt;) full som kastrull blev jag för alla skulle prompt bjuda på ett glas hehe

Postat av: Smultron

e bella din förebild?=)

Svar: Nej, Min mamma är min förebild! :D


Postat av: Josannah

Kluriga frågor kommer här.
1. Vilka fråga hoppas du på att ingen av oss ställer?

2. Vad var svaret på den frågan så?

Svar: ehrmm, det vart riktiga kluriga frågor de! ja jag hoppades ingen skulle fråga hur dte går med min vikt och svaret är.. vad fan tror ni? haha! jag som festat som en riktig tok o druckit en massa ÖL o ätit gott..:( men jag ska ta tag i det .. HOPPAS JAG

Postat av: Camilla

vilken av dina tatueringar är den bästa? och varför?

Svar: Oj det vart svårt.. Prinsessan Tuvstarr med ditmålade älvvingar tror jag eftersom den är den enda tatuering som mamma gillar, däremot min favoritsaga också.

Postat av: J

Vilken fråga vill du inte att vi ställer den frågan till dig.

Vad heter din drömkarl, han som du drömmer om varjedag. Erkänn nu!

Snuskig eller fåfäng man, vad föredrar du?

Har du någon gång sovit upp o ner i sängen, fötterna på kudden?

Vad är meningen med livet?

Skulle du äta 1 kg morötter o hg råa potatisar för 350kr under 4 timmar?

Svar:

Hur det gått med min vikt :D

Corey! han från La ink , mmm mumsfilibabba!

Eeh, fåfäng tror jag?

Ja det har jag, för jag ville va som pippi ett tag:)

Jag vet inte! men jag tänker njuta av det så länge det varar

Japp det skulle jag! Jag som antog utmaningen att slicka på toalettstolen för 20 kr så varför inte!

 

 


Kommentarer
Postat av: cissi

lilla nicke nyfiken! ;-)

puss

2009-09-03 @ 22:03:47
URL: http://metrobloggen.se/pinkpearl
Postat av: bea

roliga svar du skrev på frågorna. men jasåå har du hund? vilken ras? ;) kram

2009-09-04 @ 17:03:07
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig det senaste från Freestreet. Var med och tävla om en rosa laptop.



Gå in här bli medlem och läs vidare.

100% gratis

http://www.freestreet.se/?r=135

2009-09-11 @ 09:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0