Kakfat

Fick en av min farmors döva syster. så fin!

Kommentarer
Postat av: Emma

men jag gör med det.. inte direkt så att jag tar en bild mitt framifrån för då ser jag ju tjock ut, vinkla mig alltid och på sett som det ser ut att jag är smalare på men vill ändå se ut som jag själv på bilder, vore en chock om folk tycker jag såg ut helt annorlunda i verkligheten.



det är hemskt att man ska vara såhär ung och inte vara nöjd med sig själv och sin kropp, det är nu man borde vara som nöjdast. för det är ju inte så att man blir vackrare genom åren...



jag trivs ganska bra med min kropp nu måste jag erkänna, visst att jag har ganska stora överarmar och vill fortfarande ha bort lite hull på magen. men det värsta är min bristningar, jag har alltid haft det. och det spelar ingen roll hur smal jag är, eller åtminstone har varit. för med bristningar överallt känner jag mig inte så snygg.

2010-11-27 @ 12:39:38
URL: http://boppinbetty.blogg.se/
Postat av: Mathilde

Har din farmor en döv syster? Hade jag ingen aning om...

2010-12-02 @ 17:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0