Fredagmorgon mys

Ligger i min soffa och mellan mina ben ligger moa o snarkar sött.
Kom hem från jobbet imorse och jag fixae ordning en riktig hotellfrukost till mig och Gubben. Jag tom orkade koka ihop Mannagryns gröt , dukade fint o allt det som vanligtvis finns och välja mellan på hoteller , frukostbuffeer.
Kände mig stolt o en hyfsat hemmafru!
Nu har jag köksbord och stolar i köket, nu äntligen kan jag sitta ordentligt och äta. Nu sitter jag inte framför tvn och vräker i mig mat. Istället sitter vi i köket o njuter av maten och pratar. Gud det är det jag saknat på läänge!
Imorgon bitti åker jag till Göteborg!! En uggla med renhorn ska förevigas på min arm:) Sen tänkte jag gå på en tatueringsmässa också.
Det känns fördjävla bra att börja tjäna egna pengar! Jobbar nu ständigt natt, det är faktiskt inte jobbigt alls! Så här ligger det till, jag jobbar medan ni SOVER, sen sover jag medan ni JOBBAR!
Vilken jäkla fördel jag har som får jobba natt! :):) *Gud vad jag älskAR MITT LIV!
Men nu en sak har jag insett, jag har ingen hobby eller någon fritidssyssla förutom ligga o jäsa på soffan. Det känns för sjukt att bara ligga o jäsa sen när det är helg då är det antingen fest eller soffläge :S
Menmen nu ska jag antaga ett projekt med en soffa som jag ska köpa. Jag ska skriva lite mer om det senare.
Sen tänkte jag försöka ta upp det här med ridningen, målande och broderi, en massa andra handarbeten som jag höll mycket på med.
En sak är jag väldigt nöjd med, jag har börjat läsa böcker igen och nu har jag plöjt igenom tre böcker: måste verkligen uppdatera mitt språk och jag märker hur dålig jag har blivit på att skriva :S

Kommentarer
Postat av: natty

måste hälsa på dig snart! :)



smsat dig och vänta på ditt svar nu, för jag hoppas vi kan ses snart! puss

2010-09-13 @ 09:55:28
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0