mycket konstigt, eller??

jag kom på en sak.. Det finns många tillfällen då jag börjar fantasiera om hur det skulle vara om bilen körde övr min  fot eller om någon snubbe helt plötsligt dyker upp och sticker i mig med kniv..
När Mattias håller på och backar med bilen och jag står bredvid, kan jag känna ett enormt sug att sätta foten där så däcken kunde rulla över.. bara för att känna efter
* Jag trycker ihop skinkorna när jag åker långt med bilen. ser jag vita strecken eller de svartvita stolpar längs vä-gen eller skuggor så trycker jag ihop skinkorna som om jag hoppade över dom eller så trycker jag med tårna, knasigt vet jag :D
Förresten jag haffade ett par assnygga ramar på Bra och begagnat!

Kommentarer
Postat av: melodie

jag tycker inte att du är märklig. :) jag brukar oxå ha sådan sug, men däremot på att få ena benet brutet (när jag var yngre). då hoppade jag från 4 meter högt ställe och så men bröt inte benet, jag blev besviken. stört jag vet.

nu idag är det mest andra saker som kommer och går. tur att våran hjärna kan säga emot sånt då vi slipper hemska skador. att få däcken körda över foten är svinont, jag var med om när en drabbades.. kan säga att denne skrek som satan.

2011-02-25 @ 12:16:54
URL: http://fyfansomna.blogg.se/
Postat av: bea

garvade som fan när jag läste för jag kände mig så rätt träffad, sånt sug kände jag jätteooofta!!

2011-02-28 @ 14:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0