Can't sleep

Åh varför kan jag inte sova.. det är nog för jag sovit bort hela helgen.. suck!
Fy vad jag längtar tills jag har långt hår igen, för det suger verkligen att ha kort "madicken" frisyr nu. Haha ja mamma jag vet jag måste boka en tid hos frissan :D
Jag tjänar bra med pengar men jag har bara blivit ännu mer snål och håller hårt i pengar. Unnar knappt mig något.. Neje det måste jag bli bättre på, alltså unna mig saker för jag kan ju inte bara jobba jobba utan att jag gör något kul för pengarna :)
Det blir Stockholm till helgen!! Sms mig om någon vill träffa mig!

Kommentarer
Postat av: Sofia-mamma till Vilja född med läpp och käkspalt

Åh jag hade missat din kommentar! :(



Tack,vad rart av dig! Och jag vet vem du är. Sara brukar prata så fint om dig.



jag gillar din stil! Du är supersnygg! :D

2011-01-31 @ 19:59:26
URL: http://underbaravilja.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha. Jag är tydligen väldig kräsen när det gäller plattskor ;)

2011-02-02 @ 09:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0