Please let me go..

Idag åker jag och mattias till hufvustaden för att fira teckenspråkets dag, det godkändes som ett språk för 30 år! sen.
Hoppas på det blir en underbar helg och att den kan få mig på andra tankar.

På lördagen kommer vi vara på globen hela dagen sen blir det fest i en lokal hos Josefins hem.

Vi får se vad jag hittar för fynd, då alla butiker kommer ha en tolk med, så det ska bli kul att kunna shoppa och rådfråga på mitt eget språk, utan jag behöver be om papper penna eller använda mattias;)

Jag kommer nog använda min sailorklänning som stått i garderoben orörd med prislapp på. hehe, det är väl dags att hoppa in i klänningen.

Idag gjorde jag en awesome middag, kotlett svamp lök potatiskroketter med grönsaker till. Guu va gott!

jag tycker ni ska få ha en trevlig helg medan jag får jobba vidare , 3 timmar kvar tills jag får sluta..



det går inte en dag utan att jag tänker på dig.. please let me go..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0