The show must go on....

Jag blev helt knäpp på jobbet igår natt på jobbet.. en massa tankar malde i huvudet på mig.
Varför- ordet och tänk om..
Jag försökte sluta tänka så för annars blir man galen. Det är så ofattbart att du valde att avsluta ditt liv.
Jag försökte låta bli gå in på Facebook för jag ser ditt namn , bilder på dig överallt. Varje gång jkag ser eller läser så snörs strupen ihop och tårarna vill fram.
Först blev jag ledsen och förtvivlad sen blev jag arg och förbannad på dig. Du lämnade så mycket efter dig..
Det finns så mycket jag vill säga dig, älskade Karin..

Jag önskar att hon kunde se alla dessa människor som lider nu när en ängel på jorden valt att vandra vidare och se hur omtyckt, älskad hon var..

Nu måste jag släppa taget och acceptera ditt val, det gör mig så sorgsen att du mådde inte bra och såg inga andra utväg än denna. Hoppas verkligen du har funnit dig till ro och lever bland våra minnen..
Jag sörjer nu och måste släppa taget, även om jag bara vill bryta ihop så måste vi gå vidare någon gång.
The show must go on...  aldrig bortglömd, för evigt har du plats i mitt hjärta.

Farväl, min älskade Karin

Kommentarer
Postat av: melodie

sånt är skitjobbigt. många är i total chock. inkl jag även om man inte kände henne 100%. jag tänker konstant på detta, så jag fattar dig.

2011-05-09 @ 14:28:17
URL: http://highdoldace.tumblr.com
Postat av: mallan

krama om

2011-05-09 @ 18:48:08
URL: http://fabriksflugan.blogspot.com
Postat av: jossan

exakt så känner jag mig... hon har valt att avsluta sitt liv men ändå kan jag inte släppa taget om de.. jag vill att hon ska komma tillbaka! jag blir ledsen, frustuerad å förbannad... hon å ricce var de finaste paret vi vet. åh de gör så ont.. vi får inte heller glömma bort ricce, de är han som behöver all stöd nu. dom var så tajt i hela 8 år å helt plötsligt är hon borta. fruktansvärt... <3

2011-05-09 @ 23:18:15
URL: http://enkeliii.blogg,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0