Helgens bravader

Efter helgen var jag helt slut i kroppen att jag sov i två dygn, nästan. Åh gud! Men jag hade väldigt roligt men det är otroligt stressande att vara i stockholm, gud!
Jag fick lära Mattias en oskriven regel när man åker rulltrappan i Stockholm då ska man stå på höger sida så folk kan springa upp förbi. Mattias stod i mitten bakom mig och jag vände om mig, fick syn på arga människor bakom honom, haha!
Nej nu ska jag glo klart på top model sen gå ut med hunden. Känns väligt trevligt att ha djuren hemma igen för imorse när jag kom hem från jobbet kom de fram och hälsade mig vid dörren. Trevligt att jag är längtad:):)

Kommentarer
Postat av: natty

bilder??? ;)

2011-10-19 @ 09:11:30
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0