Strike a pose


Det är så hemskt att jag nästan skäms över mig sjlälv..
Det finns några som jag kan störa mig väldigt mycket så att jag nästan vill säga/skriva något väldigt elakt till dem.
Inte är det personligheten det är fel på utan det är deras sätt att posera som gör så att jag vill bara jaaa ni vet, skriva va fan tycker du att det såg snyggt ut, verkligen??!! har lust att klippa av munnen på dig för den liknar en svullen hemorrojd och det ser änu värre ut när du plutar med munnen.
eller gör någon särskild min som gör att man ser bajsnödig ut , falska leenden eller hur de poserar med kroppen, huvudet i någon konstig vinkel.
Herregud!! vad skönt det var att få skriva av mig lite , FYFAAN! jag blir äckligt irriterad så att jag nästan blir förbannad trots de inte gjort mig något :D
Jag bör verkligen inte nämna deras namn här på bloggen, pga jag känner dem personligen eller har samma kompisar, så jag tar Jessica Laurens blogg som exempel istället. (sök på jessica lauren finest)
Jaa hon är supersnygg, absolut men ju längre jag läser hennes blogg o scrollar ned mig bland hennes bilder. Växer någon sorts av irritation inombord hos mig.. På vad?? Nämligen hennes jäkla mun?!
Den är nog inte äkta men herregud hennes sätt att pluta med munnen och dess storlek på läpparna gör så att det ser så idiotiskt ut att jag vill skriva lång elak kommentar endast om hennes mun :)
Ja phu nu känns det bättre! tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Sofia, Devins och Daisys mamma

Haha, jag kollade nyss hennes blogg. Hon är vacker men inte munnen.. Den är hemsk :)

2011-10-12 @ 21:23:43
URL: http://sofiajacobson.com
Postat av: nea

haha håller med dig :D

2011-10-12 @ 23:15:10
URL: http://neak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0