Sjukling

Fy fan nu har man gått och varit sjuk i en vecka:(
Igår kom det upp någon brun sak ur halsen och jag kan lugnt berätta för er att känslan var verkligen inte trevlig:(
Känner mig helt slut i kroppen och jag jobbade extra på fredag natt och Lördagen gick för fort att nu idag ska jag jobba igen:(
Hann ju inte vila någonting och igår försökte jag få Zigge och Hektor interagera men det tog hela dan!! och ännu har de inte börjat komma överens på grund av min Z är envis och förbannad och den lilla krutpaketet vägrar ge med sig och Hektor tyckte han var rolig som försökte kämpa emot mot en 10 kilos bjässe till hankatt haha.
Det är en SJÄLVKLARHET att Hektor ska bestämma över Lilla Zigge men han vill verkligen inte ge uipp:)
Idag ska de träffas ign och då ska jag ta några bilder:)

Kommentarer
Postat av: natty

kryyyya på dig!! puss

2011-09-26 @ 21:10:20
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0