trött sliten sjuk allt skit i ett paket

Nu har man gått och blivit sjuk, jäkla bihåleinflammation:(
Sen har jag en kattunge som bråkar, jävlas och busar i tid och otid.
När jag kom hem från jobbet imorse, då blev jag sugen på nybakta frallor och jag hade makrill i tomatsås hemma så det skulle bli väldig gott.
Jag gjorde iordning fruosten och när jag väl satte ned mig i soffan och skulle börja öppna makrillburken. Gissa vem som vaknade till liv, odjuret skulle minsann också HA!
han hoppade , klev och klättrade på mig för att nå burken men han tappade balansen och klöste mig på lårbenet och det blev finfina klösmärken :(
men han är såå söt så han fick lite (halva burken) allt för att han skulle lämna mig ifred med frukosten.
När det var dags att lägga sig och jag låg väldigt bra i sängen sen plötsligt börjar han med något i sängen och nu fick jag syn på fjädervippan sm han skulle slakta och tortera, värsta av allt var att han valde at göra allt det där han skulle göra i sängen bredvid mig mitt ansikte!
Herregud katten gör mig gråhårig snart.. men jag lyckades visst somna på något sätt:)

Kommentarer
Postat av: natty

busungen ;)

2011-09-22 @ 09:35:06
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0